کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی تور هند Ùˆ جهانگردی
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

تور هند و جهانگردی

بازدید : 30
چهارشنبه 22 فروردين 1397 زمان : 14:53

جال محل جیپور هند

کاخ جال محل یا کاخ شناور یکی از دیدنی های شهر جیپور هند است. این کاخ در دریاجه مان ساگار قرار گرفته است و به دستورتور هند بهار 97 جی سینگ دوم ساخته شده است. قدمت کاخ به قرن 18 میلادی برمی گردد. کاخ دارای 5 طبقه است که تنتور هند فروردین 97ها یک طبقه آن روی آب است و چهار طبقه آن در زیر آب قرار دارد. عنصر اصلی تشکیل دهنده این کاخ ماسه های قرمز رنگ و سنگ مرمر هستند. این کاخ هیچ اتاق قابل سکونتی ندارد و تنها برای شکار و استراحت تابستانه ساخته شده استور هند تابستان 97ت. معماری داخلی کاخ تور لحظه آخری هندبسیار زیبا بوده و به سبک مغولی طراحی شده است. با وجود قرار داشتن چهار طبقه در زیر آب نفوذ چندانی از آب به داخل کاخ مشاتور هند اردیبهشت 97هده نمی شود و این نشان دهنده معماری بی نظیر کاخ است. با وجود دهانه های قوسی شکل در زیر کاخ می توان با قایق از زیر آن عبور کرد. شما مسافران تور هند می توانید با سفر به شهر جیپور از این کاخ زیبا دیدن کنید.

جال محل جیپور هند

جال محل جیپور هند

جال محل جیپور هند


دروازه هند دهلی نو

دروازه هند دهلی نو بنای یاد بود ملی هند است و در قلب دهلی نو پایتخت کشور هند واقع شده است. دهلی یکیتور هند اردیبهشت 97 ازقدیمی تتور هند بهار 97رین منطقه های مسکونی جهان و شهری پایتخت کشور هند و یکی از کلان شهرهاست. در اصل دروازه هند دهلی نو به عنوان یادبود تمامی جنتور لحظه آخری هندگ های هند شناخته شده و نشان برجسته ای دارد و یادآور 90 هزار سرباز هندی ارتش بریتانیاست که جان خود را از دست داده اند. این سربازان در جنگ جهانی اول و سوم که در جنگ جهانی سوم بین انگلیس و افغانستان جان باخته اند. این بنا از سنگتور هند فروردین 97 ماسه قرمز و گرانیت ساخته شده است و نام این سربازان بروی دیوارهتور هند تابستان 97ای این بنا حک شده است.

دروازه هند دهلی نو

دروازه هند دهلی نو یکی از دیدنی های دهلی نو در جهان شناخته شده دارای ارتفاع 42 متر و در سال 1931 توسط سر ادوتور هند اردیبهشت 97ین لیتینر معمار بریتانیایی طراحی و در محوطه ای باز و نزدیک کاخ ریاست جمهوری واقع شده است. در آستانه دروازه هند دهلی نو مجسمه جرج پنجم پادشاه بریتانیا در زیر سایبانه قرار داده شده بود و بعد از استقلال هند، این مجسمه با یادبودی از سربازان گمنام ارتش هند که از جنس مرمر سیاه هست تعویض شد که آن را با نام « شعله جاویدان سرباز » نام گذاری کردند.

دروازه هند دهلی نو

دروازه هند دهلی نو


کاخ میسور هند

کاخ میسور هند یکی از جاذبه های گردشگری اصلیتور لحظه آخری هند شهر می باشد. که به صورت تور هند فروردین 97کامل در سال 1897 بعد از آتش سوزی بازسازی شد. شهر وسیع میسور به خاطر آمیختن با معماری استعمارگرانه، کاخ های پادشاهی هندی، باغ های انبوه به زیبایی تزیین شده اند. افرادی که به خرید علاقه مند هستند می توانند از بازارهای ابریشم و صندل چوبی در این شهر لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری کاخ میسور

کاخ میسور هند شامل سه قسمت می باشد و جاذبه های مثل برج مربعی شکل وتور هند تابستان 97 گنبدهای زیبایش، ستون هاتور هند بهار 97ی باشکوه و سقف بسیار تزیین شده با کاشی های لعاب دار در کف بنا، شیشه های رنگی زیبا، نشان دادن جواهرات و تاج طلایی نفیس و کارهای هنری است. یک بازدید کننده واقعی سعی می کند نمایش های نور زمانی است که کاخ میسور هند با بیش از 90000 چراغ نورانی می شود را ببینید.

کاخ میسور هند

نکته مهم: یک روش جالب برای بازدید از زمین ها و باغ های بزرگ کاخ میسور هند این است که به یک تور چرختور هند فروردین 97شی که به رایگان در داخل کاخ وجود دارد بپیوندید.

کاخ میسور هند

کاخ میسور هند

کاخ میسور هند

کاخ میسور هند

کاخ میسور هند

کاخ میسور هند


آکواریوم بنگلور هند

آکواریوم بنگلور یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی این شهر زیبا است. این آکواریوم در سال 1983 و در پارک ملی کوبن افتتاح شده است. ستور هند فروردین 97اختمان آکواریوم بسیار زیبا و به شکل یک الماس غول پیکر است که دارای سه طبقه می باشد. در طبقه اول 14 محفظه و در طبتور لحظه آخری هندقه دوم 69 وجوتور هند تابستان 97د دارد که در آن ها گونه هایی مانند کوسه، ماهی فایتر، ماهی طلایی، ماهی فرشته و ... قرار دارند. یکی از نکات جالب این آکواریومتور هند اردیبهشت 97 این است که ماهی ها و موجودات آبی در محیطی مانند زیستگاه طبیعی خود ، با همان دمای آب و تور هند بهار 97همان میزان نمک و املاح، نگهداری می شوند. بازدید از این آکواریوم برای عموم مسافران تور هند آزاد می باشد و ساعت کاری از 10 صبح تا 7:30 بعدازظهر بوده و همه روزه به جز پنج شنبه ها مشغول به کار است.

آکواریوم بنگلور هند

آکواریوم بنگلور هند


قلعه آمبر جیپور

قلعه آمبر جیپور هند در 11 کیلومتری شهر جیپور در استان راجستان هند و در بالای کوه واقع شده است. جیپور یا شهر صورتی از شهرهای تاریخی هند و مرکز ایالت تور هند اردیبهشت 97راجستان هند می باشد. این شهر جز مکان های توریستی محسوب می شد به خاطر وجود قلعه تور لحظه آخری هندها و کاخها و دریاچه های طبیعی زیبا.

قلعه آمبر جیپور هند از یک معماری هندی و ایرانی میباشد. معماری ایرانی از مسجد و محراب هازش میتواتور هند بهار 97ن متوجه شد. معماری هندی از گنبدهای کوچکی بالای آن متوجه شد. بعضی از بناها پوشیده شده از نقاشی های ایرانی و گل و بته هایی که مختص ایرانی ها هست.

مکان های دیدنی شهر جیپور:

دژهای ناهارگر و جایگر و همچنین کاخ هوامحل و رصدخانه قدیمی یا مجموعه اخترشناختتور هند تابستان 97ی جنتر منتر اشاره کرد.

قلعه آمبر جیپور هند

قلعه آمبر جیپور هند

بازدید : 27
چهارشنبه 22 فروردين 1397 زمان : 14:49

آبشار دودساگار هند

آبشار دودتور لحظه آخری هندساگار (dudhsagar) یکی از زیباترین آبشارهای جهان است که در شهر گوا هند قرار دارد. آبشار در 40 کیلومتری شهر یانجی قرار دارد و در میان جنگل های زیبا و حیرت انگیز قرار دارد. معنی لغوی دودساگار دریای شیر است و به علت سفید به نظر رسیدنتور هند خرداد 97 آب این آبشار این نام را بر آن گذاشته اند. بلند ترین ارتفاع این آبشار به 600 متر می رسد و دارای چهار لایه است. از کنار این آبشار یک قطار عبور می کند که از داخل آن منظره بسیار دیدنی از آبشار پیداست. در منطقه ای که آبتور هند فروردین 97شار قرار دارد دمای هتور هند تابستان 97وا بسیار پایین است و در فصل های گرم سال شما مسافران تور هند آب و هوای خنکی را در کنار این آبشار احساس می تور هند اردیبهشت 97کنید.در مورد این آبشار افسانه های زیبا و شنیدنی در میان مردم هند وجود دارد.

آبشار دودساگار هند

آبشار دودساگار هند

آبشار دودساگار هند


معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشاتور هند اردیبهشت 97 یکی از زیباترین معبدهای هندوستان است که در شهتور هند خرداد 97ر همپی این کشور قرار دارد. این معبد دتور هند فروردین 97ارای قدمت بسیار زیادی است و در قرن هفتم پس از میلاد مسیح ساخته شده است. این معبد در ابتدا یک عبادتگاه کوچک بوده است که تور لحظه آخری هنددر زمان ویجایاناگارا به یک مجتمع بزرگ تبدتور هند تابستان 97یل گشته است. شما مسافران تور هند می توانید در طول سفر خود از این معبد زیبا دیدن فرمایید.

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند


معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا یکی از زیبتور لحظه آخری هنداترین معبدهای هندوستان است که در شهر همپی این کتور هند تابستان 97شور قرار دارد. این معبد دارای قدمت بسیتور هند فروردین 97 ار زیادی است و در قرن هفتم پس از میلاد مسیح ساخته شده است. این معبد در ابتدا یک عبادتگاه کوچک بوده است که در زمان ویجایاناگارا به یتور هند خرداد 97ک مجتمع بزرگ تبدیل گشته است. شما مسافران تور هند می توانید در طول سفر خود از این معبد زیبا دیدن فرمایید.تور هند اردیبهشت 97

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند


مسجد چهار منار هند

مسجد چهار منار به عنوان سمبل شهر حیدر آباد هند شناخته می شود. این مسجد که در ستور هند خرداد 97ال 1591 ساخته شده است در لیستتور هند تابستان 97 شناخته شده ترین بناهای هندوستان قرار دارد. این مسجد بر خلاف مساجد دیگر که دارای مناره و گنبد هستند دارای چهار مناره است که در چهار طرف آن قرار دارند. طول هر مناره بیست متر است و در داخل هر کدام 149 پله قرار دارد. در زیر بنای مسجد چهار دروازه قرار دارند که هر کدام به یک سمت قرارتور هند فروردین 97 دارند. در زیر بنا یک حوض آب وجود داتور لحظه آخری هندرد که در آن وضو می گیرند. در سال 1889 میلادی در هر سمتور هند اردیبهشت 97ت بنا یک ساعت قرار داده شد. شما مسافران تور هند می توانید هر روز از ساعت 9 الی 17:30 از این بنا دیدن فرمایید.

مسجد چهار منار هند

مسجد چهار منار هند

مسجد چهار منار هند


دروازه دهلی نو هند

دروازه هند در دهلی نو با نام India Gateتور لحظه آخری هند مشهور است. این دروازه در سال 1931 در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری در این شهر قرار دارد. این بنا یادبود بیش از 90 هزار سرباز هندی است که در جنگ جهانی اول جان خود را از دست دادند. نام این سربازاها در بالای بنا حک شده است. این بنا توسط معمار بریتانتور هند خرداد 97یایی سر ادوین لیتینز ساخته شده است . بنا حدود 42 متر ارتفاع دارد و از ماسه قرمز و گرانیت ستور هند فروردین 97اخته شده است. در زیر سایه بان این بنا در ابتدا مجسمه جرج پنجم پادتور هند اردیبهشت 97شاه بریتانیا قرار داشت کهتور هند تابستان 97با اعلام استقلال هند یک مجسمه از مرمر سیاه با نام شعله جاویدان سرباز جایگزین آن شد. شما مسافران تور هند می توانید در طول سفر خود از این بنای تاریخی دیدن کنید.

دروازه دهلی نو هند

دروازه دهلی نو هند

بازدید : 28
چهارشنبه 22 فروردين 1397 زمان : 14:46

رستوران ریکوس هند

یکی از رستورانتور هند بهار 97 کافه های جذاب هند در شهر دهلی، رستوران ریکوس می تور هند فروردین 97باشد که دارای فضتور هند اردیبهشت 97ایی آرام و متفاوت است. از ویژگی های این رستوران نقاشی دیواری های آن و همچنین کتابخانه ای که در اختیار میهمانان قرار میگیرد، می باشد که دلیل معروفیت این رستوران است. در این رستوران ایتالیایی علاوه بر غذاهای ایتالیایی غذاهای امریکایی، لبنانی و مکزیکی نیز سرو می شود.

مسافرین عزیز تور هند می توانند به همراه دتور هند ارزانوستان و خانواده و حتی تنهایی در این کافه رستوران حتور هند خرداد 97س آرامش را تجربه کنند. قیمت غذاهای این رستوران مناسب و با کیفیتی خوب به عرضه می رسد.

رستوران ریکوس هند

رستوران ریکوس هند


رستوران بخارا هند

دهلی پر از رنگ های متور هند بهار 97ختلف و فرهنگ های متنوع است. رستوران بخارا یکی از بهترین رستوران های تور هند فروردین 97هند است که پنجاهمین رستوران دنیتور هند خرداد 97ا نیز می باشد. در این رستوران انواع غذاهی اصیل هندی و کبابی سرو می شود که غذاهای کبابی بر روی تنور های سنگی داغ پخت می شود.

غذاهای این رستوران بدون قاشق و چنگال سرو میشود. فضای این رستوران آرام و دلپذیر است و با کتور هند اردیبهشت 97ارمندانی مجرب آماده پذیرایی از میهمانان تور هند می باشند. گفتنی است که اکثر شعب این رستوران در هتل های لوکس وتور هند ارزان مجلل هند می باشد.

رستوران بخارا هند

رستوران بخارا هند


رستوران لهجه هند

یکی از بهترین رستوران های هتور هند بهار 97ند، رستوران بین المللی لهجه هند است که با چیدمانیتور هند فروردین 97 بی نظیر و سی سال سابقه با بهترین غذاها آماده پذتور هند خرداد 97یرایی از مهمانان تور هند می باشد. این رستوران علاوه بر غذاهای اصیل هندی غذاهای بین المللی با طعمی متفاوتور هند اردیبهشت 97ت و همچنین بستنی و کافه بی نظیری دارد.

منوی این رستوران اندتور هند ارزانکی گران قیمت است اما به کیفیت و طعمی که غذاها تور هند اردیبهشت 97دارند می ارزد. مسافرین عزیز می توانند در این رستوران شبی بینظیر را در کنار دوستان و خانواده بگذرانند.

رستوران لهجه هند

رستوران لهجه هند


رستوران ایستگاه شرق هند

در راه آهن هند در قطاری که به سمت مشرق استور هند بهار 97ت رستورانی با دکوراسیون عالیتور هند فروردین 97 و رومانتیک وجود دارد که بسیار دلپذیر می باشد وتور هند خرداد 97 مختص زوج های جوان. این رستوران انواع غذاهای هندی، دریایی، گیاهی و بین المللی را به بهترین کیفیت سرو می کند.

رستوران ایستگاه شرق به عنوان نمادی از مشتور هند ارزانرق زمین است که بسیار مورد توجه توریستان و گردشگرانتور هند اردیبهشت 97 می باشد. مسافرین عزیز تور هند می توانند به همراه خانواده خود شبی دلپذیر را در این رستوران سپری نمایند.

رستوران ایستگاه شرق هند

رستوران ایستگاه شرق هند


رستوران اصفهان هند

در منطقه آگرا رستورانی شیک و مجلل وجود دارد که انواع غذاهای سنتی کیش و بین المللی را سرو می کند. رستوران اصفهان یتور هند ارزانکی از بهترین رستوران های هند به شمار می آید که در آن غذاهای لذیذ شمال هند را به بهترین شکل سرو می کند. یکی حسن هایتور هند بهار 97 این رستوران که آنرا از باقی رستوران های هند جدا میکند اجرای زنده موسیقی تور هند خرداد 97کلاسیک هند در فضایی دنج و آرام است.

مسافرین تور هند برای رزرو میز و غذا می تتور هند فروردین 97وانند از ساعت 7 تا 9:30 شب اقدام نمایند و از خوردن غذا در این رتور هند اردیبهشت 97ستوران شیک در کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرند.

رستوران اصفهان هند

رستوران اصفهان هند

بازدید : 27
چهارشنبه 22 فروردين 1397 زمان : 14:43

رستوران Sorrento هند

یکی از بهترتور هند تابستان 97ین رستوران های ایتالیایی موجود در هند، رستوران سورنتو می باشد که بتور هند اردیبهشت 97ا چیدمان و دکوراسیون شیک و مدرن خود بسیار طرفدار داقیمت تور هندرد. منوی غذاهای این رستوران مدیترانه ای و ایتالیایی است که تقریبا گران قیمت هم هستند.

مسافرین عزیز تور هند که علاقه مند به این سبک غذتور هند فروردین 97اها هستند، رستوران سورنتو یکی از بهترین انتخاب هاست.تور هند خرداد 97 گردشگران می توانند شبی دل انگیز را سپری نمایند.

رستوران Sorrento هند

رستوران Sorrento هند


رستوران شانگ پالس هند

یکی از بهترین رستوران هاتور هند تابستان 97ی هند، رستوران شانگ پالس می باشد که بی شک یکی از بزتزین هاست. تور هند فروردین 97سبک منوی غذاهای این رستوران چینی، هندیقیمت تور هند و اروپایی می باشد. دکوراسیون و معماری این رستوران بسیار شیک و مجلل می باشد.تور هند اردیبهشت 97

مسافرین و گردشگران تور هند که علاقه مند به غذاهای چینی و گیاه خوارتور هند خرداد 97ی هستند حتما از این رستوران دیدن نمایند.

رستوران شانگ پالس هند

رستوران شانگ پالس هند


رستوران خان چاچا هند

یکی از رستوران هاتور هند تابستان 97ی خوب هند که در منوی خود غذاهای حلال رتور هند اردیبهشت 97ا نیز سرو می کند، رستوران خان چاچا می باشد. از بهترین غذاهای منوی این رستوران ساندویچ مرغ با سس مخصوص و تند می باشد که بسیار طرفدار دارد.

محیط و معماری خاص این رستوران بستور هند خرداد 97یار آرام می باشد. مسافرین عزیز تور هند به همراه خانواده و دوستان خقیمت تور هندود می توانند اوقات خوشتور هند فروردین 97ی را در این رستوران سپری کنند و از غذای خود لذت ببرند.

رستوران خان چاچا هند

رستوران خان چاچا هند


رستوران وگ گولاتی (Veg Gulati) هند

یکی از قدیمی ترین و معروفترین رستوران های گیاه خواران هند، رستوران وگ گولاتی استتور هند اردیبهشت 97 که بهترین غذاهای شمال هند و غذاهای گیاهیتور هند خرداد 97 را با بهترین کیفیت سرو می کند.فضای این رستوران بسیار دلنشین و دنج می باشد.

مسافرین تور هند و گردشگران عزیز که علاقه مند به غذاهای گتور هند فروردین 97یاهی هستند می توانند از 12 ظهر تا 12 شب به این رستورانقیمت تور هند آمده و از غذاهای عالی آن لذت ببرند.

رستوران وگ گولاتی (Veg Gulati) هند

رستوران وگ گولاتی (Veg Gulati) هند


رستوران بوردواک بای فلمبوینت هند

یکی از بهترین رستوران هتور هند تابستان 97ای ساحلی هند، رستوران بوردواک استتور هند اردیبهشت 97 که دارای فضایی رومانتیک و دلنشین است. منوی این رستوران انواع غذاهای آسیایی، شمال هند، اروپایی و ایتالیایی را شامل میشود که با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی برای میهمانان تور هند آماده می شود.

مسافرینی که علاقه مند به آرامش ساحل و صدای مرغان دریایی هستور هند فروردین 97تند می تانند به این رستوران قیمت تور هندآمده و از فضای دلچسب حاکم نهایت لذتور هند خرداد 97ت را در کنار دوستان و خانواده خود ببرند.

رستوران بوردواک بای فلمبوینت هند

رستوران بوردواک بای فلمبوینت هند

بازدید : 40
چهارشنبه 22 فروردين 1397 زمان : 14:40

برج خلیفه دبی

شهر دبتور دبی تابستان 97ی مملو از آسمان خراش هایی است که در سطح جهان شماره یک هستند. برج خیلفه یکی از انهاست تور دبی خرداد 97که در جهان که در سال 2010 افتتاح گردید و تا به الان رتبه های عالی زیادی را کسب کرده است. ارتفاع این برح 428 متر اتور دبی اردیبهشت 97ست و دارای 165 طبقه است که در طتور دبی فروردین 97بقات پایینی هتلی لوکس واقع شده است که با کارمندانی مجرب در خدمت مسافرین تور دبی هستند.

در این آسمان خراش انواع مراکز تجای و تفریحتوردبیی نیز موجود می باشد.

برج خلیفه دبی

برج خلیفه دبی


خانه شیخ سعید دبی

در سال 1896 زمان حکمرانی حکومت شیخ مکتوم بن حشر آل مکتوم خانه ای بنا شد تا مقر اصلی حکومت و فرماندهی شود. تا به امتور دبی خرداد 97روز که خانه حاکم قبلی شهر دبی بوده است. امروزه این خانه توسط سازمان میراث فرهنگی دبی تور دبی اردیبهشت 97بازسازی شده و به عنوان موزه ی اسکناس و عکس های تاریخی از حاکتور دبی خرداد 97مین این شهر استفاده می شود. شهر دبی مملو از آثار تاریخی و تفریحی فراوانی است که یکی از آنها خانه شیخ سعید است که هر ساله مسافرین و تور دبی تابستان 97گردشگران بسیاری را به خود جذب میکند.

مسافرین تور دبی که علاقه متوردبیند به آثار تاریخی هستند می تواتور دبی فروردین 97نند از این خانه دیدن کنند.

خانه شیخ سعید دبی

خانه شیخ سعید دبی


پالم جمیرا دبی

پالم جمیرا یا نخل جمیرا کهتور دبی تابستان 97 عنوان هشتمین مکان عجیب جهان را به خود اختصاص داده پتور دبی خرداد 97روژه ایست که همانند نخل دارتور دبی اردیبهشت 97ای 17 شاخه و بدنه اصلی است که به صورت موج شکن ساخته شده است. این پروژه توسط هزاران کاگر و مهندس در سال 2001 آغاز شد و در سال 2008 به پایان رسید. این جزیره اولین وبزرگترین جزیره ساخت انسان می باشد که با هدف جذب توریست بیشتر ساختهتوردبی شد و امروزه بیش از سه میلیون توریست را هر ساله پذیراست. تور دبی اردیبهشت 97

مسافرین تور دبی می توانند از این سازه زیبا دیدن کنند و در کنازر خانواده لذتور دبی فروردین 97ت ببرند.

پالم جمیرا دبی

پالم جمیرا دبی


پارک خور دبی

یکی از تفریحات و مکان های دیدنی دبی، پارک خور می باشد که در منطقه ییلاقی و بر دبی واقع شده است. این پارک از چندین بخش تشکیل شده که شامل شهر کودکان، نمتور دبی فروردین 97ایش دلفین ها و همچنین قسمت پرندگان می باشد. در شهر کودکان که در ورودی شمتور دبی تابستان 97اره 1 در پارک واقع شتور دبی اردیبهشت 97ده این امکان را فراهم م کند تا کودکان عزیزتور دبی خرداد 97 اکتشاف و بازی کنند و پیرامون خود را بهتر بشناسند. در قسمت دلفین ها و پرندگان نیز جنگی برپاست تا مسافرین و گردشگران تور دبی از نمایش آنها لذت ببرند. همچنین گفتنی است که راه های مختص پیاده روی و دوچرخه، باربیکیو زمین یازی مختص کودکان نیز فزاهم و موجود است.

پارک خور یکی از مکان هتوردبیایی است که حتما هر توریست باید از آن دیدن کند.

پارک خور دبی

پارک خور دبی


موزه دبی

این موزه که یکی از قدیمی ترین بناهای دبی می باشد در قلعه الفهیدی واقع شده است که یک نگاه اجمالی به گذشته تاریخی دبی را نشان می دهد. این موزه در سال 1971 برای دفاع از شهر در برابر جنگجویان همسایه و ساخته شده است. این بنا همچنین در تور دبی تابستان 97زمان های مختلف به عنوان: مقر حکومت، اقامت گاه امیر، انبار مهمات و زندان مورد استفاده قرار می گرفته است. دیواره های این قلعه از مرجان و صدف دریا و سقف آن از ساق برگ های‌ نخل، گل و گچ ساخته شده است. در این بنا آلات موسیقی از قبیل: طبل، فلوت، چنگ، نی انبان ساخته شده از پوست بز و سایر آلات محلی که در مناسبتهای بزمی به کار می‌رفته اند بهتوردبی چشم می خورد همچنین آلات جنگی ما نند: شمشیرها، نیزه‌ها، کمانها‌ و پیکانها، زره‌های ساخته شده از پوستتور دبی خرداد 97 کوسه، تپانچه‌ها و تبرها نیز به نمایش گذاشته شده اند. این موزه یکی از جذاب ترین و مهمترین جاذبه های گردشگریتور دبی فروردین 97 دبی به شمار می رود که نظر بسیارتور دبی اردیبهشت 97ی از گردشگران تور دبی را به خود جلب کرده است. در این موزه مدل‌های زنده، نماهای زندگی مردم قدیم این شهر را به تصویر می‌کشند. یک بازار شلوغ، یک مدرسه اسلامی، زندگی بیابان نشینی در شب و زندگی ماهیگیران از جمله این نماها می‌باشند همچنین در این موزه تصاویر متحرکی وجود دارد که بیانگر گذشته دبی است و مجموعه گالری ها تصاویری از خانه های عربی قدیمی، زمین ها، بازارها، بیابان و آبراه ها را برای بازدید عموم به نمایش گذاشته است.

موزه دبی

موزه دبی

بازدید : 28
چهارشنبه 22 فروردين 1397 زمان : 14:37

پالم جمیرا دبی

پالم جمتور دبی تابستان 97یرا یا نخل جمیرا که عنوان هشتمین مکان عجیب جهان را به خود اختصاص داده پروژه ایست که هتور دبی فروردین 97مانند نخل دارای 17 شاخه و بدنه اصلی است که به صورت موج شکن ساخته شده است. این پروژه توسط هزاران کاگر و مهندس در سال 2001 آغاز شد و در سال 2008 به پتور دبی اردیبهشت 97ایان رسید. این جزیره اولین وبزرگترین جزیره ساخت انسان می باشد کتور دبی خرداد 97ه با هدف جذب توریست بیشتر ساخته شد و امروزهتور دبی بهار 97 بیش از سه میلیون توریست را هر ساله پذیراست.

مسافرین تور دبی می توانند از این سازه زیبا دیدن کنند و در کنازرتور دبی خرداد 97 خانواده لذت ببرند.

پالم جمیرا دبی

پالم جمیرا دبی


پارک خور دبی

یکی از تفریحاتور دبی تابستان 97ت و مکان های دیدنی دبی، پتور دبی اردیبهشت 97ارک خور می باشد که در منطقه ییتور دبی فروردین 97لاقی و بر دبی واقع شده است. این پارک از چندین بخش تشکیل شده که شامل شهر کودکان، نمایش دلفین ها و همچنین قسمت پرندگان می باشد. در شهر کودکان که در ورودی شماره 1 در پارک واقع شده این امکان را فراهم م کتور دبی خرداد 97ند تا کودکان عزیز اکتشاف و بازی کنند و پیرامون خود را بهتر بشناسند. در قسمت دلفین ها و پتور دبی بهار 97رندگان نیز جنگی برپاست تا مسافرین و گردشگران تور دبی از نمایش آنها لذت ببرند. همچنین گفتنی است که راه های مختص پیاده روی و دوچرخه، باربیکیو زمین یازی مختص کودکان نیز فزاهم و موجود است.

پارک خور یکی از مکان هایی است که حتما هر توریست باید از آن دیدن کند.

پارک خور دبی

پارک خور دبی


موزه دبی

این موزه که یکیتور دبی تابستان 97 از قدیمی ترین بناهای دبی می باشد در قلعه الفهیدی واقع شده است که یک نگاه اجمالی به گذشته تاریخی دبی را نشان می دهد. این موزه در سال 1971 برای دفاع از شهر در برابر جنگجویان همسایه و ساخته شده استور دبی خرداد 97ت. این بنا همچنین در زمان های مختلف به عنوان: مقر حکومت، اقامت گاه امیر، انبار مهمات و زندان مورد استفاده قرار می گرفته است. دیواره های این قلعه از مرجان و صدف دریا و سقف آن از ساق برگ های‌ نخل، گل و گچ ساخته شده است. در این بنا آلات موسیقی از قبیل: طبل، فلوت، چنگ، نی انبان ساخته شده از پوست بز و سایر آلات محلی که در مناسبتهای بزمی به کار می‌رفته اند به چشم می خورد همچنین آلات جنگی ما نند: شمشیرها، نیزه‌ها، کمانها‌ و پیکانها، زره‌هتور دبی اردیبهشت 97 ای ساخته شده از پوست کوسه، تپانچه‌ها و تبرها نیز به نمایش گذاشته شده اند. این موزه یکی از جذاب ترین و مهمترین جاذبه های گردشگری دبیتور دبی بهار 97 به شمار می رود که نظر بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب کرده است. در این موزه مدل‌های زنده، نماهای زندگی مردم قدیم این شهر را به تصویر می‌کشند. یک بازار شلوغ، یک مدرسه اسلامی، زندگی بیابان نشینی در شب و زندگی ماهیگیران از جمله این نماها می‌باشند همچنین در این موزه تصاویر متحرکی وجود دارد که بیانگر گذشته دبی است و مجموعه گالری ها تصاویری از خانه های عربی قدیمی، زمین ها، بازارها، تور دبی فروردین 97بیابان و آبراه ها را برای بازدید عموم به نمایش گذاشته است.

موزه دبی

موزه دبی


پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبیتور دبی تابستان 97 اولین پیست سرپوشیده اسکی در خاورمیانه می باشد که در سال 2005 ساتور دبی اردیبهشت 97خته شده و در مرکز خرید مال دبی واقع شده است. این پیست دارای 5 دور با شیب ها و ارتفاع های مختلف است که طولانی ترین دور آن 400 متر می باشد. اتور دبی فروردین 97ین پیست در زمینی به مساحت 22500 متر مربع بنا شده و دمای آن بین -3 و -30 درجه متغیر می باشد. ارتفاع حداکثر این پیست 85 متر و پهنای آن 80 متر می باشد و قابلیت پذایرائی از ۱۵۰۰ اسکی باز را نیز دارد.

این مکان دیدنی و تفریحی شامل قسمت هایی از قبیل: پارک برقتور دبی خرداد 97ی، یک غار بزرگ برفی، تله کابین چهارگانه، قالیچه های پرنده، رستوران و کافی شاپ، اتتور دبی بهار 97اق های خصوصی برای مهمانی بچه ها، فروشگاه و ... می باشد. گردشگران تور دبی می توانند از این مکان زیبا دیدن کرده و اوغات خوشی را در آنجا سپری کنند.

پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی


برج الماس دبی

این برج یکی از آسمان خراش های دبتور دبی تابستان 97ی می باشد که ارتفاع آن به 360 متر می رسد. ساخت این برج در سال 2005 آغاز شده و تا سال 2009 به اتمام رسیدهتور دبی اردیبهشت 97 است. برج الماس یکی از بلندترینتور دبی بهار 97 برج های دبی و همچنین جهان به شمار می رود و نام آن در فهرست بلندتتور دبی فروردین 97رین برج های جهان نیز به چشم می خورد. این برج یکی از مکان های دیدنی دبی به شمار می رود و همه ساله عده زیادی از گردشگران تور دبی را به سمت خود جذب می کند برج الماس دبی دارای بیش از هفتاد طبقه و برای مشاغل تور دبی خرداد 97اداری بنا شده است.

برج الماس دبی

برج الماس دبی

بازدید : 28
چهارشنبه 22 فروردين 1397 زمان : 14:33

هتل اونیو دبی

هتل اونتور دبی تابستان 97و یکی از هتل های 4 ستاره دبی می باشد که در فاصله 13 کیلومتری مرکز شهر و 4 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است و با 113 اتاق لوکس و با امکانات کامل پذیرای مسافران و گردشگران تور دبی می باشد. هتل امکاناتی نظیر: سونا, جتور دبی بهار 97کوزی, اتاق ماساژ, حمام آفتاب, مرکز ستور دبی اردیبهشت 97لامت, مرکز تناسب اندام, استخر, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, کرایه اتومبیل, پارکینگ, روزنامه, آسانسور, واکس, اینترنت و ... تور دبی خرداد 97رائه می دهد. در سفرتان به دبی این هتل را نیز در لیست انتخابتان برای اقامتی آرام قرار دهید.

هتل اونیو دبی

هتل اونیو دبی


هتل هبتور گرند بیچ ریزورت دبی

هتل هبتورتور دبی تابستان 97گرند بیچ ریزورت یک هتل 5 ستاره لوکس در منطقه جمیرا دبی می باشد که درتور دبی خرداد 97 فاصله 22 کیلومتری از مرکز شهر دبی و فاصله 33 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. سرویس دهی هتل هبتور به صورت BB می باشد. هتل ارائه دهنده امکاناتی نظیر: ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکتور دبی اردیبهشت 97شویی, اتوشویی, رستوران, کافی شاپ, استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق ماساژ, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, خدمات بیدتور دبی بهار 97ار باش, روم سرویس 24 ساعتور دبی خرداد 97ته, پذیرش 24 ساعته, خدنات معلولین, آسانسور, پارک آبی, پارکینگ, اینترنت و ... می باشد. در سفرتان با تور دبی این هتل را نیز برای اقامت مد نظر داشته باشید.

هتل هبتور گرند بیچ ریزورت دبی

هتل هبتور گرند بیچ ریزورت دبی


هتل رودا المروج دبی

هتل رودا المروج دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در نزدیکی برج خلیفه واقع شده است و آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور دبی می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, حمام آفتابتور دبی تابستان 97 , 5 رستوران, کافی شاپ, مرکز تناستور دبی بهار 97ب اندام, مرکز SPA, مرکز سلامت, پذیرش 24 ساعته, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, اینترنت, پاتور دبی خرداد 97رکینگ, روزنامه, واکس, اتاق سیگاری, امکانات معلولین, اتاق مخصوص کودکان,تور دبی اردیبهشت 97 نگهداری از نوزادان, زمین تنیس, مینی بار, صندوق امانات و ... می باشد. هتل دارای 387 اتاق, اتاق دلوکس, سوئیت, جونیور سوئیت و ... می باشد تا اقامتی بسیار راحت را فراهم آورد. اگر قصد سفر به دبی را دارید این هتل انتخاب مناسبی برای اقامت می باشد.

هتل رودا المروج دبی

هتل رودا المروج دبی


هتل آئوریس پلازا دبی

هتل آئوریس پلازا روبروتور دبی تابستان 97 ی مرکز خرید امارات, در منطقه البرشا دبی, در 14 طبقه, با 337 اتاق, 2 رستوران, 2 کافی شاپ آمادهتور دبی اردیبهشت 97 پذیرایی از مهمانان و مسافران تور دبی می باشد. مرکز اسکی در 300 متری, بازار امارات در 500 متری, پارک البرشا در 2 کیلومتری, برج العرب در تور دبی بهار 975 کیلومتری, مرکز شهر دبی در 16 کیلومتری, فرودگاه بین المللی در 30 کیلومتری این هتل واقع شده اند. در سفرتان به دبی امکان اقامت در این هتل برای شمتور دبی خرداد 97ا و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل آئوریس پلازا دبی

اتاق هتل آئوریس پلازا دبی


هتل مدیا روتانا دبی

هتل مدیا روتانا یکی از هتل های لوکس 5 ستاره دبی با 441 اتاق و سوئیت مجلل در منطقه بردبی با کاتور دبی بهار 97رکنانی بسیار مهربان و صمیمی آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا روتانا 40 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی و تنها چند قدم با ایستگاه مترو فاصله دارد. هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد که همین یک برگ برنده برای هتل به حساب می آید به دلیل انتخاب هتل توسط مسافران تور دبی, با انتخاب تور دبی برای سفر امکان اقامت در این هتلتور دبی خرداد 97 5 ستاره برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا از سفرتان لذت تور دبی اردیبهشت 97ببرید.

امکانات هتل مدیا روتانا دبی:

استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق ماساژ, سالن اسپا, حمام آفتاب, مرکز تناسب اندام, مرکز سلامت, کلاب شبانه, 5 رستوران لوکس, کافی شاپ, خدمات 24 ساعته خانه داری, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, ترانسفر فرودگاهی, شاتل, روزنامه, واکس, فکس, کپی, پرینت, بار, کلاب کودکانه, سرویس نگهداری از کودکان, خدمات گردشگریتور دبی, سالن جلسات, سالن کنفرانس, اینترنت, پارکتور دبی تابستان 97ینگ و ... .

هتل مدیا روتانا دبی

اتاق هتل مدیا روتانا دبی

لابی هتل مدیا روتانا دبی

بازدید : 28
چهارشنبه 22 فروردين 1397 زمان : 14:30

هتل هایت ریجنسی دبی

هتل هیات ریجنسی یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره, در فاصله 10 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی, با اتاق های لوکس و امکانات کامل آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور دبی می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق ماساژ, متور لحظه آخری دبیرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, بار, رستوران, کافی شاپ, کافه تریا, کلاتوردبیب, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدمات بیدار باش, صبحانه در اتاق, اتوشویی, خشکشویی, لاندری, ترانسفر فرودگاهی, شاتل, صندوق امانات, صرافیقیمت تور دبی, فضای سبز, تاکسی سرویس, کرایه اتومبیل, خدمات بلیط, پارکینگ, تنیس, گلف, اینترنت و ... اشاره نمود. هتل در فاصله بسیار کمی از بازار طلا, مراکز خرید و جاذبه های دبی واقع شده است. در سفرتان به دبی امکان این را خواهید داشت تا این هتل مجلل را برای اقامت انتخاب نمایید و از اقامت و سفرتان لذت ببرید.تور دبی تابستان 97

هتل هایت ریجنسی دبی

هتل هایت ریجنسی دبی


هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل 5 ستاره آتلانتیس در جزیره معروف جمیرای دبتور لحظه آخری دبیی قرار دارد و دارای چشم اندازهای زیبایی از خلیج همیشه فارس می باشد. این هتل دارای استخر دلفین, پارک آبی وسیع, یک آکواریوم زیر آب می باشد. اتاق های هتل بسیار بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی و دیزاین شده است. همه اتاق های هتل دارای تراس و چشم اندازی دیدنی و تلویزیون LCD است . یکی از غذاخوری های خوب هتل, رستوران کاتالان می باشد که دارای انواع غذاهای ایتالیاییتور دبی تابستان 97 و فرانسوی است. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوتوردبیزی, حمام بخار, حمام آفتاب, مرقیمت تور دبیکز آبگرم, اتاق ماساژ, سالن بدنسازی, مرکز سلامت, رستوران, کافی شاپ, بار, اتوشویی, خشکشویی, لاندری, ترانسفر فرودگاهی, شاتل, خدمات بیدار باش, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, کپی, فکس, کافی نت, روزنامه, واکس, آسانسور, کرایه اتومبیل, پارکینگ, اینترنت و ... اشاره نمود. در سفرتان به دبی امکان این را خواهید داشت تا در این هتل اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی


هتل سامایا دیره دبی

هتل 5ستاره سامایا دبی فاصله کمی تا فروقیمت تور دبیدگاه بین المللی دبی دارد و در موقعیتی خوب واقع در منطقه تجاری و اداری دیره می باشد و رو به چشم انداز آب های زیبای دبی واقع شده است . از این هتل به راحتی میتوان به بازارهای سنتی مرکز بین المللی پول دبی بازارهای مدرن دبی و بعضی از مرکزهای خرید شهر رسید. از امکانات این هتل می توان به پذیرتوردبیش 24 ساعته مسافرینتور دبی، اینترنت رایگان، لابی، رستوران با یرو غذاهای دریایی و بین المللی، مجمعه ورزشی و آبی، پارکینگ و ... اشاره کرد.

از دیگر امکاناتتور دبی تابستان 97 این هتل نیز صندوق امانات، مینی بار، تهویه متور لحظه آخری دبیطبوع، مبلمان، اینترنت رایگان، تلویزیون، صبحانه در اتاق، روم سرویس، بالکن و ... می باشد.

هتل سامایا دیره دبی

هتل سامایا دیره دبی


هتل برج العرب دبی

هتل مجلل هتل برج العرب دبیو مدرن برج العرب یکی از هتل ها دنیا با بهترین طراحی میباشد و امکانات و خدمات عالی را در اختیار مسافران تور دبی و میهمانان خود قرار می دهد . هتل برج العرب شبیه به یک بادبان طراحی و بنا شده است . سراسر این هتل دتور دبی تابستان 97ر خط ساحلی می قیمت تور دبیباشد . این هتل دارای 202 سوئیت دوبلکس استتوردبی که با پنجره های بزرگ رو به دریا میباشد.


هتل کرون پلازای دبی

هتل 5 سهتل کرون پلازا دبیتاره ی کرون پلازای دبی در کنار یکی از شهرهای مدرن دبی بنام فستیوال و نزدیک آب نمای مرکز شهر واقع شده است . این هتل در یتور دبی تابستان 97کی از مدرنترین مرکزهای توردبیهمایش قرار دارد به همین خاطر بهترین مکان برای برپایی همایش های مختلف میباشد . هتل کرون پلازا دبی در مرکز نقطه اقتصادی ، تفریحی و تجقیمت تور دبیاری قرار دارد و فقط 2km با فرودگاه دبی فاصله دارد . بهترین نکته این هتل این است که استعمال دخانیات در تمام محوطه ی ایتور لحظه آخری دبین هتل 5 ستاره ممنوع میباشد .

بازدید : 27
چهارشنبه 22 فروردين 1397 زمان : 14:27

رستوران مکونگ دبی

رستوران مرستوران مکونگ دبیکونگ (Mekong) در پالم جمیرا در هتل آنانتارا واتور دبی تابستان 97قع شده و در آن انواع غذاهای چینی، تایلندی و ویتنامی سرو می شود.تور دبی بهار 97 طراحی داخلی این رستوران بسیار چشم نواز و شرقی است و حضور در این رستوران و طعم غذاهای شرقی آن شما را برای مدتی به آسیای شرقی برده و می توانید در شهر دبی تجربه شهرهای آسیای شرقی را نیز پیدا کنید. مسافران تور دبی می توانند در فضای بیرون این رستوران نشسته و از چشم اندتور دبی فروردین 97از برج العرب لذت ببرند. این رستوران مورد توجه شرکت های مسافرتی تور دبی قرار گرفته است. با تور دبی همراه شتور دبی اردیبهشت 97وید یک روز خوب را در این رستوران سپری کنید.

آدرستور دبی خرداد 97:Anantara Hotel Dubai The Palm | Anantara The Palm Dubai Resort, Dubai 71607, United Arab Emirates

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی

رستوران مکونگ دبی


رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای ترستوران تایلندی پای تای دبی ای در هتل دارالمصیف در منطقه مدینه جمیرا واقع شده و از بهترین رستوران های تایلندی دبی می باشد. برای رسیدن به این رستوران باید سوار بر قایقی تفریحی از میان آبراهه های زیبا عبور و در کنار این رستوران پیاده شد. در این رستوران انواع تور دبی تابستان 97غذاهای خوشمزه تایلندی مثل گوشت گاو و میگو با سس های خامه ایتور دبی اردیبهشت 97 مخصوص و انواع سوپ ها سرو می شود. این رستوران برای تور دبی خرداد 974 تور دبی فروردین 97 سال متوالی برنده بهترینتور دبی بهار 97 رستوران آسیای جنوب شرقی دبی شده و از این رو پیشنهاد می شود مسافران تور دبی حتما به این رستوران خاص و زیبا سر بزنند. به دلیل این که این رستوران چهار سال به عنوان بهترین رستوران شناخته شده است مورد توجه تمام شرکت تور دبی خرداد 97های مسافرتی تور دبی قرار است با ما همراه شوید از گذراندن شبی آرام در رستوران تایلندی پای تای با تور دبی لذت ببرید.

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی

رستوران تایلندی پای تای دبی


رستوران حاتم طلائی دبی

اگر گرسنه هستتور دبی خرداد 97ید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد.دبی به خاطر توریستور دبی فروردین 97 تی بودنش دارای رستورانهای بین المللی بسیاری است این رستوران ها انواع غذاها را در اختیار گردشگران دبی قرار میدهند.در ایتور دبی تابستان 97ن رستوران بهترین غذاها با بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.همچنین در سراسر دبی می توانید رستوران های محلی وتور دبی بهار 97 غذاخوری های ارزانرستوران حاتم طلائی دبی قیمتی بیابید که غذاهای خوش مزه ای برای شما سرو میتور دبی اردیبهشت 97 کنند.اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد. مسافزان تور دبی میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران حاتم طلائی دبی

رستوران حاتم طلائی دبی

رستوران حاتم طلائی دبی

رستوران حاتم طلائی دبی


رستوران دانیال دبی

هتل های ۵ ستاره، در تهیه ی بهترین غذاها به هیچ عنوان دریغ نمی کنند. پس جاتور دبی تابستان 97ی تعجبی نیست که غذاخوردن در دبی بسیار پرهزینه است. اما بدون شک این هزینه ی بالا ارزش امتحان غذاهای دبی را دارد. همچنین در تور دبی بهار 97سراسر دبی می توانید رستوران رستوران دانیال دبیهای محلی و غذاخوری های ارزان قیمتی بیابیدتور دبی فروردین 97 که غذاهای خوش مزه ای برای شما سرو می کنند.اگر گرسنه هستید و حوس غذاهاتور دبی خرداد 97ی لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعتور دبی اردیبهشت 97می دارد. مسافزانتور دبی میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران دانیال دبی

رستوران دانیال دبی

رستوران دانیال دبی

رستوران دانیال دبی


رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترستوران ترکیبی دبیرکیبی دبیاز بهترین رستوران های دبی نیز می باشد.این رستوران به دلیل داشتن چند سرآتور دبی خرداد 97شپز به این نام شهرت یافته. نام این رستوران ترکیبی Table 9 , by Nick & Scott می باشد.مسافران تور دبی جالب است بدانند که ابتدا Nick & Scott برای کمک به سرآشپز مشهور رستوران ترکیبی دبی یعنی Verre به دبی آمدند اما از زمانی که گوردون به ایتور دبی فروردین 97ن تیم پیوست شهرت این رستوران دو چندان شد. منوی این رستوران بی نظیر است زیرتور دبی بهار 97 ا بسیار خلاقانه و مبتکرانه تهیه شده است.تور دبی تابستان 97مسافران تور دبی اگر به این رستوران بروند قطعا به دلیل تنوع منوی آن در انتخاب غذای خود گیج می شوند. این رستوران غذاهایی به سبک اروپایی سرو می کند و در قالب table 9 میباشد. قیمت تور دبی اردیبهشت 97 غذا در این رستوران ترکیبی از نهصد درهم برای هر دو نفر اغاز می شود.

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

بازدید : 28
چهارشنبه 22 فروردين 1397 زمان : 14:24

رستوران مک دونالد دبی

رستوران مک دونالد یکی از بهترین رستوران های زنجیره ای جهان می باشد که شعبه هاتور دبی فروردین 97ی زیادی نیز در دبی دارد که یکی از رستوران های محبوب در مدیا سنتر دبی واقع شده است. این رستوران دارای 35000 شعبه در کشور های مختلتور دبی تابستان 97ف می باشد که طتور دبی اردیبهشت 97رفداران بسیاری را دارد. رستوران مک دونتور دبی بهار 97الد دبی این امکان را برای مسافران تور دبی فراهم می کند تا از غذاها و فست فود های معروف این رستوران پر طرفدار تست کنند و از سفرشان به دبی لذت ببرند.بهترین تور دبی

رستوران مک دونالد دبی

رستوران مک دونالد دبی


رستوران مصفح دبی

رستوران مصفح دبی یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های دبی می باشد که انواع غذاهای ایرانی در آن سرو می شوتور دبی بهار 97د و به همین دلیل طرفداران بسیاری از گردشگران تور دبی را جذب خود کرده است. این رستوران در منطقه دیره دبی وتور دبی تابستان 97اقع شده است و طعم مزه غذاهایش متور دبی اردیبهشت 97ورد تایید بیشتر مشتریانش است. در سفرتان به دبی امکان این را خواهید داشت تا به این رستوران معروف بروید و لحظات ختور دبی فروردین 97وشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.بهترین تور دبی

رستوران مصفح دبی


رستوران نوبو دبی

رستوران نوبو یکی از رستوراتور دبی تابستان 97ن های خوب و معروف دبی می باشدکه در هتل آتلانتیس واقع شده و پذیرای مهمانان و مسافران تور دبی می باشد. این رستوران انواع غذاهای فرنگی, ژاپنی و عربی و ... سرو می کند. پیشنهاد ما به شما این است که در سفرتاندبی به این رستوران معروف برویدتور دبی بهار 97 ماهی سیاه سرخ شده با تور دبی اردیبهشت 97سس شیرین میسو و همچنین غذاهای ژاپنی: ایراشایماسی, بار سوشی بهترین تور دبی را تست کنید و لتور دبی فروردین 97حظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران نوبو دبی

رستوران نوبو دبی

رستوران نوبو دبی


رستوران بستان آریا دبی

رستوران بستان آریا دبتور دبی تابستان 97ی یکی از رستوران های ایرانی دبی می باشد مخصتور دبی بهار 97وص گردشگران ایرانی تور دبی است که نمی توانند غذای دیگری بجز غذا های ایرانی را میل کنند. این رستوران در میدان جمال عبدالناصر, پشت برج بنی یاس, برج ویدئو البلد پذیرای مهمانان و گردشگران دبی می باشد. در سفرتان به دبی به این رستوران ایرانی سر بزتور دبی اردیبهشت 97نید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.بهترین تور دبی

رستوران بستان آریا دبی


رستوران دی آی وی دبی

رستورانبهترین تور دبی بریتانیایی دی آی وی در برج جمیرای دبی هر روزه از ساعت 12 ظهر تا 11 شتور دبی بهار 97ب آماده پذیرایی از مهمانان تور دبی می باشد. در منوی این رستوران غذا های بریتانیایی و بین المللی سرو می شود. رستوران دی آی وی دارای اتاق غتور دبی تابستان 97ذا خوری خصوصی با ظرفیت 20 نفر می باشد که برای جمع های خانوادگی شما مهمانان عزیز تور دبی مناسب می باشد. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این رستوران ایستگاه مترو برج امارات استور دبی فروردین 97 که رفت و آمد را برای مهمانان تور دبی راحت کرده است. در این رستوران می توانید تور دبی اردیبهشت 97 طعم بودن در لندن را در مرکز شهر دبی با تور دبی حس کنید.

رستوران دی آی وی دبی

رستوران دی آی وی دبی

رستوران دی آی وی دبی

تعداد صفحات : 23

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 240
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 29
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 1497
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 19880
  • کدهای اختصاصی